Taycan konfigurator

Zgodbe prihodnosti

Menu item

Porsche Electric Sport Sound: zvok kot nepogrešljiv del vožnje

Zvok je akustična vizitka znamke Porsche. Vsak njen oboževalec zlahka prepozna značilen zvočni odtis šestcilindrskega bokserskega motorja. Zvok pri avtomobilu nima samo čustvene komponente, ampak vozniku daje tudi neposredno informacijo o trenutnih razmerah na cesti. Voznik lahko že s pomočjo zvoka avtomobila ugotovi, kakšen je oprijem vozila in po kakšni podlagi trenutno pelje. Tudi električna vozila imajo specifičen zvok, ta pa je odvisen od njihovega karakterja.

4 MIN BRANJA

Menu item

Marko Štamcar o skrivnosti uspeha in mobilnosti prihodnosti

Kako je videti uspeh? Kakšna je pot do njega in kako nanj gledamo Slovenci? Ga sprejemamo in želimo sleherniku ali nas še vedno zmoti, ko nekomu med nami resnično uspe na področju, na katerem deluje? O tem smo se pogovarjali z Markom Štamcarjem, ki je svojo pot do uspeha tlakoval že zelo zgodaj: od dijaških let z razvojem storitve za shranjevanje datotek Shrani.si in hkratnim delom na daljavo za Google do soustanovitve podjetja Outfit7, ki se je z družino aplikacij Talking Tom uvrstilo na svetovni zemljevid zabavne industrije.

21 MIN BRANJA

Menu item

Aksel Lund Svindal: zgodba o povezanosti

Med smučarjem in goro obstaja posebna vez. Gora predstavlja življenje: med vrhom in dolino so vzponi, padci in čustveni vrtiljak, ki jih na celotni poti doživlja sleherni posameznik. Norveški alpski smučar Aksel Lund Svindal, olimpijec, ki se je v svoji karieri več kot 80-krat povzpel na zmagovalni oder, se tega še posebej dobro zaveda.

5 MIN BRANJA

Menu item

Z virtualnega na resnično dirkališče: ko zapojejo čustva

Vonj po zažganih gumah in bencinskih hlapih – stereotipen prizor, ko pomislimo na neizprosno moč pod pokrovom športnega avtomobila. A kaj, ko je tehnološki napredek dokončno ulovil tudi svet ljubiteljev visokih obratov in izkušnjo dinamične vožnje postavil na novih temeljih. Porsche Taycan kot glasnik nove ere spaja tradicijo in razvoj novih tehnologij, česar se dodobra zaveda tudi sleherni ponosni lastnik tega osupljivega avtomobila. A kako se to povezuje z izkušnjo tistih, ki visoke obrate in dinamično vožnjo živijo v virtualnem svetu?

6 MIN BRANJA

Menu item

Električni Porsche Taycan na bencinski način in Niko Mihelič

Avtomobilski svet se je po stoletju razvoja ognja nad valji znašel na razpotju nove dobe – na pragu tišine, nad breznom predpisov. Zdi se, da se razburljivost ovinkov v visokotehnološki sterilnosti razblinja oziroma pelje naravnost v avtomobilske vice, kjer bodo vozniški hedonisti tavali v svojih spominih, ko jih bodo od točke A do B, tja in nazaj, vozili čipi oziroma avtopiloti. Sam sem se kot vozniški uživač nemalokrat ujel v te črne misli, in preden sem sedel v Taycana, dejansko niti nisem razmišljal, ali tok elektronov res zmore vse tisto, kar omogoča reakcija ogljikovodikov v svetem gralu užitkov – šestvaljnem bokserskem motorju s Porschejevim podpisom.

9 MIN BRANJA

Menu item

Novi član električne družine Taycan

Naša električna družina Taycan je dobila že četrtega člana, osnovni model športne limuzine, ki se je pridružil Taycanu Turbo S, Taycanu Turbo in Taycanu 4S. Njegova posebnost sta zadnji pogon in možnost izbire dveh velikosti baterije, ljubitelje hitrosti in znamke Porsche pa navdušujeta tudi moč in pospešek novega modela.

5 MIN BRANJA

Menu item

Poglobljena predstavitev modela Porsche Taycan Turbo

Tako kot vse uspešne zgodbe, se je tudi zgodba o Porsche Taycanu pričela z vizijo. A če ste pomislili, da so se vse Porschejeve vizije rodile v duhu bencinskih hlapov, vas moramo popraviti. Pred več kot 120 leti, natančneje leta 1898, je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil, Egger-Lohner C.2 Phaeton, ki je z električnim motorjem z močjo 3-5 KM dosegal za tiste čase osupljivih 25 km/h. Prvi Porsche je bil torej električen in mirne duše lahko trdimo - preroški. Sledilo mu je stoletje razvoja dizelskih in legendarnih Porschejevih bencinskih motorjev, ki se še danes uvrščajo v sam svetovni vrh avtomobilske tehnologije. Nato pa se je zgodilo leto 2015, ko je javnost osupnila nad konceptom popolnoma električnega športnika, Porschejem Mission E.

15 MIN BRANJA

Menu item

Taycan Cross Turismo: pravi multitalent med električnimi športnimi avtomobili

Porsche je danes na virtualni svetovni premieri javnosti predstavil novi Taycan Cross Turismo. Proizvajalec športnih avtomobilov s to vsestransko modelsko različico razširja produktni portfelj svoje prve popolnoma električne serije športnih modelov in s tem sistematično nadaljuje svojo pot v smeri trajnostne mobilnosti.

3 MIN BRANJA

Menu item

S Taycanom Turbo S po Sloveniji: Različne možnosti polnjenja

Polnjenje električnega avtomobila. Za marsikoga še vedno opravilo, ki podaja več vprašanj kot odgovorov. S Sašo Kapetanovičem in Porschejevim superšportnikom Taycanom Turbo S smo se odpravili na izlet po Sloveniji, kjer smo spoznali različne načine polnjenja električnih in hibridnih Porschejev.

5 MIN BRANJA

Menu item

Posodobitve pri Taycanu: Večji doseg, večja povezljivost, več barv

Taycan in Taycan Cross Turismo stopata v leto 2022, ki prinaša številne spremembe in posodobitve. Pri vseh modelih bo povečan doseg pri vsakodnevni vožnji, v infotainment sistem prihaja popolna integracija tehnologije Android Auto, Taycana pa boste odslej lahko parkirali kar s pomočjo pametnega telefona. Bolj raznolik bo tudi izbor barv po želji.

4 MIN BRANJA

Menu item

Trajnostna prihodnost avtomotošporta

Še pred leti si dirkanja brez bencinskih agregatov nismo znali predstavljati, danes pa se lahko električni dirkalniki postavijo ob bok najmočnejšim visokooktanskim strojem. Z dirkalnikom Porsche Misson R stopamo v novo obdobje električnega avtomobilskega športa.

4 MIN BRANJA

Menu item

Ko se srečajo avtomobilski superšportnik in vrhunski tenisačici

Enkrat letno se Portorož, ki je eden slovenskih turističnih biserov, prelevi v središče svetovnega ženskega tenisa. S slovenskima predstavnicama teniške karavane, Kajo Juvan in Andrejo Klepač, smo se podali na kratko panoramsko vožnjo. Zaključila se je s presenečenjem, ki ga bosta težko pozabili.

3 MIN BRANJA

Menu item

Utelešenje Porschejeve filozofije

Niti karoserije še nismo namestili na dirkalnik, ko je naš razvojni inženir in testni voznik Lars Kern že sedel za volan Mission R-a in ga zapeljal po dirkališču. Kljub temu, da gre za koncept, je ta električni dirkalnik izdelan v skladu z najvišjimi tehnološkimi standardi tovarne Porsche.

5 MIN BRANJA

Menu item

Visoka napetost: kako delujeta Taycanova električna motorja?

Če ste že sedeli za volanom Porsche Taycana, poznate občutek, ko pohodite stopalko za elektriko. Sile, ki vas pritisne ob sedež in vam skorajda vzame sapo, ni možno primerjati z nobenim avtomobilom s klasičnim bencinskim motorjem. Pri modelu Taycan Turbo S se pri polnem pospeševanju sprosti neverjetnih 761 konjskih moči in vrtoglavih 12.000 Nm navora na vseh štirih kolesih. Elektromotorja na sprednji in zadnji osi neprekinjeno pospešujeta vse do končne hitrosti. Kako nam je pravzaprav uspelo potencial električnih motorjev dvigniti na popolnoma novo raven?

4 MIN BRANJA

Menu item

Več zmogljivosti in večji doseg

Prihajata prva električna modela, ki sta si prislužila kratico GTS. Taycan GTS in Taycan GTS Sport Turismo z več zmogljivosti, več dinamike in z več športnega DNKja legendarnih Porsche dirkalnikov. Z dosegom do 504 km je Taycan GTS prvi električni Porsche, ki je presegel magično mejo 500 km.

3 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Taycan 4S Cross Turismo

Popolnoma električen Porsche, ki z asfalta na makadam zapelje s samozavestjo, ki bi mu jo zavidal marsikateri vrhunski atlet. Prizor, ki je bil še pred nekaj leti znanstvena fantastika, je danes resničnost. Križanca med limuzinskim Taycanom in terencem smo pognali po idiličnih kraških cestah, kjer je razkril svoj vsestranski talent. Izjemne zmogljivosti, vrhunska vozna dinamika tako na asfaltu, kot na neutrjenih poteh ter družinsko-poslovna uporabnost so lastnosti, ki odlikujejo ta tehnološko dovršen avtomobil.

8 MIN BRANJA

Menu item

Porsche Driving Experience: S Taycanom Cross Turismo po lepotah Norveške

S Sašo Kapetanovičem se podajte na 800 kilometrov dolgo pot, polno prekrasnih cest, norih razgledov, vrhunske kulinarike ter zanimivih ljudi. Saša vas bo s serijo kolažev zapeljal skozi tridnevno raziskovanje osupljive narave Norveške in to na e-mobilnostni način, ki je v tamkajšnji družbi postal stalnica. Z vsestranskim športnikom Taycanom Cross Turismo je enkratno vozniško doživetje več kot zagotovljeno.

6 MIN BRANJA

Menu item

Discover the Unknown – Slovenija: Zgodbe strasti in uspeha

S Taycanom Turbo S na roadtrip po 26 državah vzhodne in osrednje Evrope. Zveni kot precej dolg izlet z avtomobilom, a je precej več kot to. Gre za pustolovščino manjše ekipe avtomobilskih zanesenjakov, ki so se podali na epsko popotovanje s spoznavanjem čudovitih krajev in zanimivih ljudi. Del večletnega projekta pod taktirko tovarne Porsche je bil tudi nekajdnevni obisk Slovenije. V Porsche Centru Ljubljana smo izkoristili priložnost in skupaj z ekipo odkrili nekaj navdihujočih lokalnih zgodb.

11 MIN BRANJA

Menu item

Mark Webber: Vožnja ni le adrenalin, ampak tudi zadovoljstvo

Pred kamero in v pogovoru: Mark Webber, nekdanji dirkalni šampion, ki je prišel do vrha ne le s talentom, ampak tudi s trdim delom in pregovorno nepopustljivostjo. Je ambasador znamke Porsche in mož, ki ne more brez adrenalina – a zna hkrati tudi natančno oceniti, kako daleč lahko gre. V Slovenijo je prišel na dogodek Wild at Heart, ki ga je organiziral Porsche Center Ljubljana. Posebej si je vzel čas in stopil tudi pred našo kamero. Preberite pogovor in si oglejte video.

3 MIN BRANJA

Menu item

Električna duša Taycana

Taycan je avtomobil, ki nima veliko konkurence. Namenjen je vsakdanji rabi, a ima izjemne zmogljivosti. Odlikuje ga ena najbolj prepoznavnih in brezčasnih oblik, ki je nespremenjena že od leta 1948, vse odkar je Ferry Porsche, sin Ferdinanda Porscheja, na cesto postavil prvega športnika – Porscheja 356.

2 MIN BRANJA

Menu item

Eden in edini: Taycan Turbo S

Leta 1898 je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil Egger-Lohner C.2 Phaeton. Ta je s svojim električnim motorjem, ki je zmogel od 3 do 5 KM, dosegal za tiste čase osupljivo hitrost 25 km/h. Po 121 letih razvoja je nastal prvi popolnoma električen Porsche moderne dobe: Taycan.

2 MIN BRANJA

Hero image
Mark Webber|7 vprašanj z dirkalnim šampionom

Mark Webber: Vožnja ni le adrenalin, ampak tudi zadovoljstvo

Pred kamero in v pogovoru: Mark Webber, nekdanji dirkalni šampion, ki je prišel do vrha ne le s talentom, ampak tudi s trdim delom in pregovorno nepopustljivostjo. Je ambasador znamke Porsche in mož, ki ne more brez adrenalina – a zna hkrati tudi natančno oceniti, kako daleč lahko gre. V Slovenijo je prišel na dogodek Wild at Heart, ki ga je organiziral Porsche Center Ljubljana. Posebej si je vzel čas in stopil tudi pred našo kamero. Preberite pogovor in si oglejte video.

V ducat let trajajoči karieri voznika formule 1 je Avstralec Mark Webber devetkrat zmagal na dirki za veliko nagrado. Najbolj je ponosen, da je dvakrat stal na najvišji stopnički v Monaku. »Najboljša dirka, klasika, Wimbledon našega športa,« opisuje vrtoglavo hitro kroženje v dirkalniku po mestnih ulicah Monte Carla. Dvakrat je slavil tudi v angleškem Silverstonu. Danes je doma zelo blizu, na podeželju na pol poti med Londonom in znamenitim dirkališčem.

Webber je med sotekmovalci in navijači slovel kot drzen in bojevit dirkač s prefinjenim občutkom za vožnjo v ovinkih. »Rezultatov in ciljev, ki si jih želite, ni vedno lahko doseči,« pravi. Kako je uspelo njemu?

webber
Predanost in nepopustljivost sta Marka pripeljali na vrh zmagovalnih odrov.

Netipičnega, za formulo 1 nenavadno visokega (184 cm) voznika sta posebej odlikovali predanost vožnji in nepopustljivost. Prav ti lastnosti, s katerima je pogosto zaprl usta dvomljivcem, je pozneje prenesel tudi na vzdržljivostne dirke (WEC).

Tam je v ekipi s sovoznikoma Timom Bernhardom in Brendonom Hartleyjem za volanom modela Porsche 919 Hybrid leta 2015 osvojil tudi skupni naslov prvaka. Štirim zaporednim zmagam v sezoni je dodal še drugo mesto (za še eno posadko v enakem Porschejevem modelu) na legendarni 24-urni dirki v Le Mansu.

undefined

Ko voziš Porscheja, vedno meriš na vrh

»Ko voziš za znamko Porsche, se seveda od tebe pričakuje, da na dirki zmagaš. Brez postanka si za volanom tudi po štiri ure, podnevi, ponoči, v prometu … Psihično moraš biti zelo prilagodljiv. Včasih moraš biti potrpežljiv, drugič agresiven, ves čas pa moraš ostati zelo osredotočen,« pojasnjuje.

Porsche tako v dirkalnem športu kot na cesti, ko so za volanom ljubitelji in poznavalci vozil vrhunske kakovosti, predstavlja strast, inovativnost, tradicijo in tehnološki preboj. Časi pa se seveda spreminjajo. Medtem ko Mark z nasmehom ugotavlja, da ne pogreša več stroge diete, zaradi katere se je moral v tekmovalnih letih upirati svoji strasti do čokolade in rdečega vina, pa še vedno zelo resno spremlja šport in avtomobilizem na splošno.

webber
“Ko voziš za znamko Porsche, se seveda od tebe pričakuje, da na dirki zmagaš,” pravi Mark.

Na stezah je vozil fosilno gnane dirkalnike, njegov najljubši Porsche pa je še danes model 911 GT3 RS s štirilitrskim motorjem iz generacije 997. »Zelo sem srečen, da ga imam. Ampak to je grozno vprašanje,« se je v našem ljubljanskem pogovoru pritožil ob pogledu na električni model Taycan Cross Turismo, pred katerim smo ga vprašali, ali se lahko odloči za enega samega Porscheja.

In kaj znamko Porsche najbolj odlikuje? Če bi jo moral opisati z eno besedo, bi izbral natančnost. »Natančnost zaradi podrobnosti, ki jih Porsche upošteva ob nenehnem prizadevanju, da bi dosegel popolnost. Zmogljivost, doslednost, zanesljivost in odličnost – to je Porsche.«

Kaj pa je še razkril Mark Webber? Oglejte si naš ekskluzivni videointervju in izvedeli boste:

  • kaj je bila najvišja ovira, ki jo je moral premagati v svoji karieri,
  • kateri šport bi izbral, če ne bi bil dirkač,
  • kako se počuti kot sovoznik v avtomobilu,
  • katere preproste stvari ga najbolj navdušujejo danes,
  • kakšna je povezava med dirkanjem in letenjem s helikopterjem.

In da ne pozabimo: izvedeli boste tudi, zakaj je po njegovem mnenju prha s šampanjcem boljša od klasične.

Newsletter image