Taycan konfigurator

Zgodbe prihodnosti

Menu item

Porsche Electric Sport Sound: zvok kot nepogrešljiv del vožnje

Zvok je akustična vizitka znamke Porsche. Vsak njen oboževalec zlahka prepozna značilen zvočni odtis šestcilindrskega bokserskega motorja. Zvok pri avtomobilu nima samo čustvene komponente, ampak vozniku daje tudi neposredno informacijo o trenutnih razmerah na cesti. Voznik lahko že s pomočjo zvoka avtomobila ugotovi, kakšen je oprijem vozila in po kakšni podlagi trenutno pelje. Tudi električna vozila imajo specifičen zvok, ta pa je odvisen od njihovega karakterja.

4 MIN BRANJA

Menu item

Marko Štamcar o skrivnosti uspeha in mobilnosti prihodnosti

Kako je videti uspeh? Kakšna je pot do njega in kako nanj gledamo Slovenci? Ga sprejemamo in želimo sleherniku ali nas še vedno zmoti, ko nekomu med nami resnično uspe na področju, na katerem deluje? O tem smo se pogovarjali z Markom Štamcarjem, ki je svojo pot do uspeha tlakoval že zelo zgodaj: od dijaških let z razvojem storitve za shranjevanje datotek Shrani.si in hkratnim delom na daljavo za Google do soustanovitve podjetja Outfit7, ki se je z družino aplikacij Talking Tom uvrstilo na svetovni zemljevid zabavne industrije.

21 MIN BRANJA

Menu item

Aksel Lund Svindal: zgodba o povezanosti

Med smučarjem in goro obstaja posebna vez. Gora predstavlja življenje: med vrhom in dolino so vzponi, padci in čustveni vrtiljak, ki jih na celotni poti doživlja sleherni posameznik. Norveški alpski smučar Aksel Lund Svindal, olimpijec, ki se je v svoji karieri več kot 80-krat povzpel na zmagovalni oder, se tega še posebej dobro zaveda.

5 MIN BRANJA

Menu item

Z virtualnega na resnično dirkališče: ko zapojejo čustva

Vonj po zažganih gumah in bencinskih hlapih – stereotipen prizor, ko pomislimo na neizprosno moč pod pokrovom športnega avtomobila. A kaj, ko je tehnološki napredek dokončno ulovil tudi svet ljubiteljev visokih obratov in izkušnjo dinamične vožnje postavil na novih temeljih. Porsche Taycan kot glasnik nove ere spaja tradicijo in razvoj novih tehnologij, česar se dodobra zaveda tudi sleherni ponosni lastnik tega osupljivega avtomobila. A kako se to povezuje z izkušnjo tistih, ki visoke obrate in dinamično vožnjo živijo v virtualnem svetu?

6 MIN BRANJA

Menu item

Električni Porsche Taycan na bencinski način in Niko Mihelič

Avtomobilski svet se je po stoletju razvoja ognja nad valji znašel na razpotju nove dobe – na pragu tišine, nad breznom predpisov. Zdi se, da se razburljivost ovinkov v visokotehnološki sterilnosti razblinja oziroma pelje naravnost v avtomobilske vice, kjer bodo vozniški hedonisti tavali v svojih spominih, ko jih bodo od točke A do B, tja in nazaj, vozili čipi oziroma avtopiloti. Sam sem se kot vozniški uživač nemalokrat ujel v te črne misli, in preden sem sedel v Taycana, dejansko niti nisem razmišljal, ali tok elektronov res zmore vse tisto, kar omogoča reakcija ogljikovodikov v svetem gralu užitkov – šestvaljnem bokserskem motorju s Porschejevim podpisom.

9 MIN BRANJA

Menu item

Novi član električne družine Taycan

Naša električna družina Taycan je dobila že četrtega člana, osnovni model športne limuzine, ki se je pridružil Taycanu Turbo S, Taycanu Turbo in Taycanu 4S. Njegova posebnost sta zadnji pogon in možnost izbire dveh velikosti baterije, ljubitelje hitrosti in znamke Porsche pa navdušujeta tudi moč in pospešek novega modela.

5 MIN BRANJA

Menu item

Poglobljena predstavitev modela Porsche Taycan Turbo

Tako kot vse uspešne zgodbe, se je tudi zgodba o Porsche Taycanu pričela z vizijo. A če ste pomislili, da so se vse Porschejeve vizije rodile v duhu bencinskih hlapov, vas moramo popraviti. Pred več kot 120 leti, natančneje leta 1898, je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil, Egger-Lohner C.2 Phaeton, ki je z električnim motorjem z močjo 3-5 KM dosegal za tiste čase osupljivih 25 km/h. Prvi Porsche je bil torej električen in mirne duše lahko trdimo - preroški. Sledilo mu je stoletje razvoja dizelskih in legendarnih Porschejevih bencinskih motorjev, ki se še danes uvrščajo v sam svetovni vrh avtomobilske tehnologije. Nato pa se je zgodilo leto 2015, ko je javnost osupnila nad konceptom popolnoma električnega športnika, Porschejem Mission E.

15 MIN BRANJA

Menu item

Taycan Cross Turismo: pravi multitalent med električnimi športnimi avtomobili

Porsche je danes na virtualni svetovni premieri javnosti predstavil novi Taycan Cross Turismo. Proizvajalec športnih avtomobilov s to vsestransko modelsko različico razširja produktni portfelj svoje prve popolnoma električne serije športnih modelov in s tem sistematično nadaljuje svojo pot v smeri trajnostne mobilnosti.

3 MIN BRANJA

Hero image
Moč elektrike in tradicija elegance|Porsche Taycan

Novi član električne družine Taycan

Naša električna družina Taycan je dobila že četrtega člana, osnovni model športne limuzine, ki se je pridružil Taycanu Turbo S, Taycanu Turbo in Taycanu 4S. Njegova posebnost sta zadnji pogon in možnost izbire dveh velikosti baterije, ljubitelje hitrosti in znamke Porsche pa navdušujeta tudi moč in pospešek novega modela.

Najmlajši Taycan je opremljen z vznemirljivimi tehnološkimi novostmi, kot je Plug & Charge, ki omogoča udobno polnjenje in plačevanje brez kartice ali aplikacije. Takoj, ko nanj priključite kabel, se Taycan poveže s polnilno postajo, ki podpira Plug & Charge, avtomatsko zažene polnjenje in na koncu poravna račun.

undefined

Kot dodatno opremo lahko že med nakupom ali pa naknadno izberete še barvni projicirni zaslon in ‘on-board’ polnilnik s polnilno močjo do 22 kW. S funkcijami na zahtevo pa lahko kar prek spleta dodatno naročite ali za določeno obdobje zakupite različne komfortne funkcije in asistenčne sisteme, kot so inteligentno upravljanje dosega (Porsche Intelligent Range Manager oziroma PIRM), servo krmiljenje Plus, aktivno vodenje po voznem pasu in Porsche InnoDrive.

Možnost izbire med dvema baterijama

Ob nakupu osnovnega modela Taycana lahko izbirate med dvema velikostima baterije: 

  • serijsko enoplastno baterijo Performance s funkcijo overboost, ki ima bruto kapaciteto 79,2 kWh, nazivno moč 240 kW (326 KM), pri vključenem programu Launch Boost pa razvije do 300 kW (408 KM) ter 
  • opcijsko baterijo Performance Plus z bruto kapaciteto 93,4 kWh in nazivno močjo 280 kW (380 KM), ki razvije do 350 kW (476 KM).

Serijska baterija ima po kriterijih WLTP doseg 431, opcijska pa 484 km.

undefined
Taycan z obema baterijama iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospeši v pičlih 5,4 sekundah.

Taycan z obema baterijama iz mirovanja do hitrosti 100 km/h pospeši v pičlih 5,4 sekundah. Tudi končna hitrost 230 km/h na uro je pri obeh enaka. Največja moč polnjenja Performance baterije je 225 kW, pri Performance Plus pa 270 kW. Obe bateriji lahko napolnite v 22 minutah in 30 sekundah, dovolj energije za 100 km vožnje pa boste imeli že po približno 5 minutah polnjenja. 

Inovativni pogon in dinamična vožnja

Osupljivi pospeški, elastičnost športnih avtomobilov in suverena moč so odlike novega osnovnega Taycana. Sinhronski motor s permanentnimi magneti, ki je nameščen na zadnji premi, ima s 130 milimetri enako aktivno dolžino kot motor Taycana 4S. Pulzni pretvornik, ki je prav tako vgrajen na zadnjo premo, deluje z električnim tokom 600 amperov, v arhitekturo pogona pa je vključen tudi dvostopenski menjalnik.

Enako kot pri ostalih modelih iz družine Taycan tudi tega odlikuje inteligentno upravljanje polnjenja in odlična aerodinamika, ki s količnikom zračnega upora (Cx) 0,22 odločilno vpliva na manjšo porabo energije in večji doseg. Največja rekuperacijska moč znaša 265 kW.

undefined
Osupljivi pospeški, elastičnost športnih avtomobilov in suverena moč so odlike novega osnovnega Taycana.

Purističen zunanji design s Porschejevimi geni

Taycan s svojim purističnim dizajnom napoveduje začetek novega obdobja, a še vedno odraža značilen Porschejev genski zapis. Električni športnik je od spredaj videti posebej širok in nizek z močno usločenimi blatniki. Silhueto določa športna strešna linija, ki se spušča proti zadku, avto pa ima tudi značilno oblikovane stranske elemente. Vitka kabina, vpotegnjeni C-stebriček in izrazit zgornji del blatnikov v slogu znamke močno poudarjajo zadek. Videz dopolnjujejo inovativni elementi, kot je na videz steklen napis Porsche v svetlobnem pasu na zadnjem delu avtomobila.

Osnovni Taycan se od ostalih vozil iz serije razlikuje po aerodinamično optimiziranih platiščih Taycan Aero in črno elkosiranih zavornih čeljustih. Spodnji del sprednjega dela, stranski pragovi in črni difuzor na zadku ustrezajo komponentam Taycana 4S. Vozilo ima serijsko vgrajene LED žaromete.

Edinstven notranji design

Nove čase napoveduje tudi Taycanova kabina s svojo prečiščeno strukturo in popolnoma osveženo arhitekturo. Najvišja točka armature je izbočena prostostoječa zbirka inštrumentov, ki se nahaja v središču voznikove pozornosti. Družbo ji delata osrednji 10,9 palčni zaslon in opcijski zaslon za sovoznika.

undefined
Taycanovo podvozje upravlja centralno povezano krmiljenje, ki s sistemom Porsche 4D-Chassis Control v realnem času analizira in sinhronizira vse elemente podvozja.

Taycan je serijsko opremljen z delno usnjenima udobnima sedežema, ki si ju lahko elektronsko prilagajate v osmih smereh. Lahko pa usnjeno oblazinjenje v notranjosti zamenjate za inovativne reciklirane materiale in s tem poudarite trajnostni koncept električnega športnega avtomobila, kar je novost pri Porscheju.   

Avto ima dva prtljažnika, prednjega s 84 in zadnjega s 407 litri prostornine.

Centralni sistem podvozja 

Taycanovo podvozje upravlja centralno povezano krmiljenje, ki s sistemom Porsche 4D-Chassis Control v realnem času analizira in sinhronizira vse elemente podvozja. Serijske jeklene vzmeti in opcijsko prilagodljivo zračno vzmetenje z novo 3-prekatno tehnologijo dopolnjuje elektronsko uravnavanje blažilnikov Porsche Active Suspension Management (PASM).   

S funkcijo Smart Lift lahko zračno vzmetenje programiramo tako, da se nivo podvozja na določenih mestih, kot so cestne grbine ali garažni dovozi, avtomatično dvigne. Zelo koristna je tudi na avtocestah, kjer višino podvozja prilagodi optimalni učinkovitosti in udobju.

Taycan je spredaj serijsko opremljen s 6-batnimi, zadaj pa s 4-batnimi aluminijastimi zavornimi čeljustmi v izvedbi monobloc. Premer notranje hlajenih zavornih kolutov na sprednji premi znaša 360 mm, na zadnji pa 358 mm. Zavorne čeljusti so črno eloksirane.

undefined
Največja moč polnjenja Performance baterije je 225 kW, pri Performance Plus pa 270 kW. Obe bateriji lahko napolnite v 22 minutah in 30 sekundah, dovolj energije za 100 km vožnje pa boste imeli že po približno 5 minutah polnjenja.

Visokozmogljivostne zavore Porsche Surface Coated Brake (PSCB) so na voljo kot opcijska oprema, premer njihovih zavornih kolutov pa znaša 410 na sprednji in 365 na zadnji premi.  

Taycanovo uspešno leto  

Z nekaj več kot 20.000 prodanimi Taycani smo leta 2020 uspešno vstopili v novo obdobje električne mobilnosti. Na Norveškem, kjer se je prodaja Porschejev več kot podvojila, Taycani predstavljajo kar 70 odstotkov vseh kupljenih vozil. Naš novi električni športni avto je na velikih trgih, kot so Nemčija, ZDA, Velika Britanija in Kitajska osvojil že več kot 50 mednarodnih nagrad, z 42,171 kilometrskim neprekinjenim driftanjem pa se je vpisal tudi v Guinessovo knjigo rekordov.  

Taycan bo z zadnjim pogonom v Slovenijo zapeljal marca 2021, njegova cena pa se bo začela pri 88.336,47 EUR z vključenim DDV.

Newsletter image