Taycan konfigurator

Zgodbe prihodnosti

Menu item

Porsche Electric Sport Sound: zvok kot nepogrešljiv del vožnje

Zvok je akustična vizitka znamke Porsche. Vsak njen oboževalec zlahka prepozna značilen zvočni odtis šestcilindrskega bokserskega motorja. Zvok pri avtomobilu nima samo čustvene komponente, ampak vozniku daje tudi neposredno informacijo o trenutnih razmerah na cesti. Voznik lahko že s pomočjo zvoka avtomobila ugotovi, kakšen je oprijem vozila in po kakšni podlagi trenutno pelje. Tudi električna vozila imajo specifičen zvok, ta pa je odvisen od njihovega karakterja.

4 MIN BRANJA

Menu item

Marko Štamcar o skrivnosti uspeha in mobilnosti prihodnosti

Kako je videti uspeh? Kakšna je pot do njega in kako nanj gledamo Slovenci? Ga sprejemamo in želimo sleherniku ali nas še vedno zmoti, ko nekomu med nami resnično uspe na področju, na katerem deluje? O tem smo se pogovarjali z Markom Štamcarjem, ki je svojo pot do uspeha tlakoval že zelo zgodaj: od dijaških let z razvojem storitve za shranjevanje datotek Shrani.si in hkratnim delom na daljavo za Google do soustanovitve podjetja Outfit7, ki se je z družino aplikacij Talking Tom uvrstilo na svetovni zemljevid zabavne industrije.

21 MIN BRANJA

Menu item

Aksel Lund Svindal: zgodba o povezanosti

Med smučarjem in goro obstaja posebna vez. Gora predstavlja življenje: med vrhom in dolino so vzponi, padci in čustveni vrtiljak, ki jih na celotni poti doživlja sleherni posameznik. Norveški alpski smučar Aksel Lund Svindal, olimpijec, ki se je v svoji karieri več kot 80-krat povzpel na zmagovalni oder, se tega še posebej dobro zaveda.

5 MIN BRANJA

Menu item

Z virtualnega na resnično dirkališče: ko zapojejo čustva

Vonj po zažganih gumah in bencinskih hlapih – stereotipen prizor, ko pomislimo na neizprosno moč pod pokrovom športnega avtomobila. A kaj, ko je tehnološki napredek dokončno ulovil tudi svet ljubiteljev visokih obratov in izkušnjo dinamične vožnje postavil na novih temeljih. Porsche Taycan kot glasnik nove ere spaja tradicijo in razvoj novih tehnologij, česar se dodobra zaveda tudi sleherni ponosni lastnik tega osupljivega avtomobila. A kako se to povezuje z izkušnjo tistih, ki visoke obrate in dinamično vožnjo živijo v virtualnem svetu?

6 MIN BRANJA

Menu item

Električni Porsche Taycan na bencinski način in Niko Mihelič

Avtomobilski svet se je po stoletju razvoja ognja nad valji znašel na razpotju nove dobe – na pragu tišine, nad breznom predpisov. Zdi se, da se razburljivost ovinkov v visokotehnološki sterilnosti razblinja oziroma pelje naravnost v avtomobilske vice, kjer bodo vozniški hedonisti tavali v svojih spominih, ko jih bodo od točke A do B, tja in nazaj, vozili čipi oziroma avtopiloti. Sam sem se kot vozniški uživač nemalokrat ujel v te črne misli, in preden sem sedel v Taycana, dejansko niti nisem razmišljal, ali tok elektronov res zmore vse tisto, kar omogoča reakcija ogljikovodikov v svetem gralu užitkov – šestvaljnem bokserskem motorju s Porschejevim podpisom.

9 MIN BRANJA

Menu item

Novi član električne družine Taycan

Naša električna družina Taycan je dobila že četrtega člana, osnovni model športne limuzine, ki se je pridružil Taycanu Turbo S, Taycanu Turbo in Taycanu 4S. Njegova posebnost sta zadnji pogon in možnost izbire dveh velikosti baterije, ljubitelje hitrosti in znamke Porsche pa navdušujeta tudi moč in pospešek novega modela.

5 MIN BRANJA

Menu item

Poglobljena predstavitev modela Porsche Taycan Turbo

Tako kot vse uspešne zgodbe, se je tudi zgodba o Porsche Taycanu pričela z vizijo. A če ste pomislili, da so se vse Porschejeve vizije rodile v duhu bencinskih hlapov, vas moramo popraviti. Pred več kot 120 leti, natančneje leta 1898, je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil, Egger-Lohner C.2 Phaeton, ki je z električnim motorjem z močjo 3-5 KM dosegal za tiste čase osupljivih 25 km/h. Prvi Porsche je bil torej električen in mirne duše lahko trdimo - preroški. Sledilo mu je stoletje razvoja dizelskih in legendarnih Porschejevih bencinskih motorjev, ki se še danes uvrščajo v sam svetovni vrh avtomobilske tehnologije. Nato pa se je zgodilo leto 2015, ko je javnost osupnila nad konceptom popolnoma električnega športnika, Porschejem Mission E.

15 MIN BRANJA

Menu item

Taycan Cross Turismo: pravi multitalent med električnimi športnimi avtomobili

Porsche je danes na virtualni svetovni premieri javnosti predstavil novi Taycan Cross Turismo. Proizvajalec športnih avtomobilov s to vsestransko modelsko različico razširja produktni portfelj svoje prve popolnoma električne serije športnih modelov in s tem sistematično nadaljuje svojo pot v smeri trajnostne mobilnosti.

3 MIN BRANJA

Menu item

S Taycanom Turbo S po Sloveniji: Različne možnosti polnjenja

Polnjenje električnega avtomobila. Za marsikoga še vedno opravilo, ki podaja več vprašanj kot odgovorov. S Sašo Kapetanovičem in Porschejevim superšportnikom Taycanom Turbo S smo se odpravili na izlet po Sloveniji, kjer smo spoznali različne načine polnjenja električnih in hibridnih Porschejev.

5 MIN BRANJA

Menu item

Posodobitve pri Taycanu: Večji doseg, večja povezljivost, več barv

Taycan in Taycan Cross Turismo stopata v leto 2022, ki prinaša številne spremembe in posodobitve. Pri vseh modelih bo povečan doseg pri vsakodnevni vožnji, v infotainment sistem prihaja popolna integracija tehnologije Android Auto, Taycana pa boste odslej lahko parkirali kar s pomočjo pametnega telefona. Bolj raznolik bo tudi izbor barv po želji.

4 MIN BRANJA

Menu item

Trajnostna prihodnost avtomotošporta

Še pred leti si dirkanja brez bencinskih agregatov nismo znali predstavljati, danes pa se lahko električni dirkalniki postavijo ob bok najmočnejšim visokooktanskim strojem. Z dirkalnikom Porsche Misson R stopamo v novo obdobje električnega avtomobilskega športa.

4 MIN BRANJA

Menu item

Ko se srečajo avtomobilski superšportnik in vrhunski tenisačici

Enkrat letno se Portorož, ki je eden slovenskih turističnih biserov, prelevi v središče svetovnega ženskega tenisa. S slovenskima predstavnicama teniške karavane, Kajo Juvan in Andrejo Klepač, smo se podali na kratko panoramsko vožnjo. Zaključila se je s presenečenjem, ki ga bosta težko pozabili.

3 MIN BRANJA

Menu item

Utelešenje Porschejeve filozofije

Niti karoserije še nismo namestili na dirkalnik, ko je naš razvojni inženir in testni voznik Lars Kern že sedel za volan Mission R-a in ga zapeljal po dirkališču. Kljub temu, da gre za koncept, je ta električni dirkalnik izdelan v skladu z najvišjimi tehnološkimi standardi tovarne Porsche.

5 MIN BRANJA

Menu item

Visoka napetost: kako delujeta Taycanova električna motorja?

Če ste že sedeli za volanom Porsche Taycana, poznate občutek, ko pohodite stopalko za elektriko. Sile, ki vas pritisne ob sedež in vam skorajda vzame sapo, ni možno primerjati z nobenim avtomobilom s klasičnim bencinskim motorjem. Pri modelu Taycan Turbo S se pri polnem pospeševanju sprosti neverjetnih 761 konjskih moči in vrtoglavih 12.000 Nm navora na vseh štirih kolesih. Elektromotorja na sprednji in zadnji osi neprekinjeno pospešujeta vse do končne hitrosti. Kako nam je pravzaprav uspelo potencial električnih motorjev dvigniti na popolnoma novo raven?

4 MIN BRANJA

Menu item

Več zmogljivosti in večji doseg

Prihajata prva električna modela, ki sta si prislužila kratico GTS. Taycan GTS in Taycan GTS Sport Turismo z več zmogljivosti, več dinamike in z več športnega DNKja legendarnih Porsche dirkalnikov. Z dosegom do 504 km je Taycan GTS prvi električni Porsche, ki je presegel magično mejo 500 km.

3 MIN BRANJA

Menu item

Porsche od blizu: Porsche Taycan 4S Cross Turismo

Popolnoma električen Porsche, ki z asfalta na makadam zapelje s samozavestjo, ki bi mu jo zavidal marsikateri vrhunski atlet. Prizor, ki je bil še pred nekaj leti znanstvena fantastika, je danes resničnost. Križanca med limuzinskim Taycanom in terencem smo pognali po idiličnih kraških cestah, kjer je razkril svoj vsestranski talent. Izjemne zmogljivosti, vrhunska vozna dinamika tako na asfaltu, kot na neutrjenih poteh ter družinsko-poslovna uporabnost so lastnosti, ki odlikujejo ta tehnološko dovršen avtomobil.

8 MIN BRANJA

Menu item

Porsche Driving Experience: S Taycanom Cross Turismo po lepotah Norveške

S Sašo Kapetanovičem se podajte na 800 kilometrov dolgo pot, polno prekrasnih cest, norih razgledov, vrhunske kulinarike ter zanimivih ljudi. Saša vas bo s serijo kolažev zapeljal skozi tridnevno raziskovanje osupljive narave Norveške in to na e-mobilnostni način, ki je v tamkajšnji družbi postal stalnica. Z vsestranskim športnikom Taycanom Cross Turismo je enkratno vozniško doživetje več kot zagotovljeno.

6 MIN BRANJA

Menu item

Discover the Unknown – Slovenija: Zgodbe strasti in uspeha

S Taycanom Turbo S na roadtrip po 26 državah vzhodne in osrednje Evrope. Zveni kot precej dolg izlet z avtomobilom, a je precej več kot to. Gre za pustolovščino manjše ekipe avtomobilskih zanesenjakov, ki so se podali na epsko popotovanje s spoznavanjem čudovitih krajev in zanimivih ljudi. Del večletnega projekta pod taktirko tovarne Porsche je bil tudi nekajdnevni obisk Slovenije. V Porsche Centru Ljubljana smo izkoristili priložnost in skupaj z ekipo odkrili nekaj navdihujočih lokalnih zgodb.

11 MIN BRANJA

Menu item

Mark Webber: Vožnja ni le adrenalin, ampak tudi zadovoljstvo

Pred kamero in v pogovoru: Mark Webber, nekdanji dirkalni šampion, ki je prišel do vrha ne le s talentom, ampak tudi s trdim delom in pregovorno nepopustljivostjo. Je ambasador znamke Porsche in mož, ki ne more brez adrenalina – a zna hkrati tudi natančno oceniti, kako daleč lahko gre. V Slovenijo je prišel na dogodek Wild at Heart, ki ga je organiziral Porsche Center Ljubljana. Posebej si je vzel čas in stopil tudi pred našo kamero. Preberite pogovor in si oglejte video.

3 MIN BRANJA

Menu item

Električna duša Taycana

Taycan je avtomobil, ki nima veliko konkurence. Namenjen je vsakdanji rabi, a ima izjemne zmogljivosti. Odlikuje ga ena najbolj prepoznavnih in brezčasnih oblik, ki je nespremenjena že od leta 1948, vse odkar je Ferry Porsche, sin Ferdinanda Porscheja, na cesto postavil prvega športnika – Porscheja 356.

2 MIN BRANJA

Menu item

Eden in edini: Taycan Turbo S

Leta 1898 je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil Egger-Lohner C.2 Phaeton. Ta je s svojim električnim motorjem, ki je zmogel od 3 do 5 KM, dosegal za tiste čase osupljivo hitrost 25 km/h. Po 121 letih razvoja je nastal prvi popolnoma električen Porsche moderne dobe: Taycan.

2 MIN BRANJA

Hero image
Porsche od blizu|Porsche Taycan 4S Cross Turismo

Porsche od blizu: Porsche Taycan 4S Cross Turismo

Popolnoma električen Porsche, ki z asfalta na makadam zapelje s samozavestjo, ki bi mu jo zavidal marsikateri vrhunski atlet. Prizor, ki je bil še pred nekaj leti znanstvena fantastika, je danes resničnost. Križanca med limuzinskim Taycanom in terencem smo pognali po idiličnih kraških cestah, kjer je razkril svoj vsestranski talent. Izjemne zmogljivosti, vrhunska vozna dinamika tako na asfaltu, kot na neutrjenih poteh ter družinsko-poslovna uporabnost so lastnosti, ki odlikujejo ta tehnološko dovršen avtomobil.

Da si boste o Taycanu Cross Turismo ustvarili kar se da celovito sliko, vas vabimo, da si ogledate tudi našo poglobljeno predstavitev limuzinske različice, kjer smo se podrobneje dotaknili tehničnih posebnosti Taycana. V tej predstavitvi pa se bomo osredotočili predvsem na razlike, ki Taycana Cross Turismo ločijo od limuzine.

.

Vstop v tako imenovan segment CUV (Cross Utility Vehicle) smo pri Porscheju napovedali že leta 2018, ko smo na oder ženevskega avtosalona zapeljali koncept Mission E Cross Turismo, ki je predstavljal križanca med športnikom in terencem. Ideja o popolnoma električnem Porscheju, s katerim se lahko poženemo tudi po neutrjenih poteh, je takrat presenetila vso avtomobilsko javnost, še najbolj pa so se začudili tradicionalni ljubitelji znamke Porsche. Minila so tri leta in Taycan Cross Turismo, ki si z limuzinsko različico deli platformo, je postal resničnost.

Dizajn

Prvo pravilo, ki naj bi se ga držali prav vsi Porschejevi oblikovalci, je, da mora biti avtomobil že na prvi pogled videti kot Porsche. In pri Taycanu so to pravilo vsekakor upoštevali. Nizko padajoč pokrov prednjega prtljažnika, impozantno privzdignjeni blatniki in elegantno spuščajoča se streha, ki se zaključi med mogočnimi zadnjimi boki, so elementi tipičnega Porschejevega oblikovalskega podpisa. Značilna svetilna črta med zadnjimi lučmi pa poskrbi, da je ta prepoznaven tudi ponoči.

undefined

Skladno linijo strehe zaključuje lakiran spojler, ki skrbi za optimalen pretok zraka, ko ta zapušča površino avtomobila. Zato Cross Turismo, za razliko od limuzine, ne potrebuje iztegljivega spojlerja. Stranska silhueta Cross Turisma je 10mm daljša, kot pri limuzini, vselej pa je Cross Turismo vsaj 20 mm višji od limuzine.

undefined

Terenskega karakterja Cross Turismo ne izraža samo s privzdignjeno karoserijo, pač pa tudi z markantinimi plastičnimi obrobami kolotekov, ki so pri različici Turbo S serijsko polakirane, 4S pa je v osnovi opremljen z obrobami v črni plastiki. Odločite se lahko tudi za opcijski paket Off Road design ter Cross Turismu dodate plastična zaščitna krilca na odbijačih in pragovih.

undefined

Te zaščitne dodatke priporočamo vsem, ki se boste večkrat zapeljali po terenu. V primeru nepazljivosti bo takrat poškodovana le plastika, ki se jo da hitreje in ceneje zamenjati, kot če bi bilo potrebno ličenje karoserije. Dodatna plastična zaščita bo svojo nalogo odlično opravila tudi na makadamskih cestah, kjer bo ščitila pred kamenjem, ki se katapultira izpod koles.

Za Taycana Cross Turismo je na voljo nekaj dodatnih platišč, ki so tokrat še nekoliko bolj netipična in športna za električni avto. Opremite ga lahko z 21-palčnimi platišči v tipičnem Cross Turismo designu, izbirate pa lahko še med 19 in 20-palčnimi platišči.

undefined

Neznačilen za super športnika je tudi prtljažni prostor. Zadnji prtljažnik se ponaša s 446 litri prostornine, zasnovan pa je tako, da sprejme tudi večje predmete. Z zlaganjem zadnje klopi pa vam bo na voljo kar 1212 litrov prostora, kar zadostuje tudi za obisk pohištvene trgovine.

undefined

Sprednji prtljažnik je podoben tistemu iz 911-ice in je s 84 litri prostornine primeren za srednje veliko potovalno torbo ali kovček s polnilnim kablom.

undefined

O tem sicer dvomimo, ampak če bi vam v Taycanu Cross Turismo res zmanjkalo prostora, vam je na voljo še originalni Porschejev strešni kovček s prostornino 480 litrov in z nosilnostjo do 75 kilogramov. Ta strešni kovček smo razvili skupaj z avtomobilom, kar pomeni, da se boste lahko z njim zapeljali vse do 200 kilometrov na uro. V kolikor razmišljate o nabavi strešnega kovčka, ob naročilu avtomobila nikar ne pozabite naročiti strešnih nosilcev.

undefined

Športno najaktivnejšim voznikom Taycana Cross Turismo ponujamo še originalni Porsche nosilec koles z nosilnostjo do 50 kg, na katerega lahko namestite dve navadni ali električni kolesi. Nosilec koles bo na avto nameščen v treh preprostih korakih. Sistem po metodi poka-yoke preprečuje možnost nepravilne namestitve, saj moramo, če želimo nadaljevati z nameščanjem, vsakega od korakov izvesti popolnoma pravilno.

undefined

Tudi ta nosilec smo razvili skupaj z avtomobilom ter tako zagotovili najboljšo aerodinamiko in stabilnost tudi pri visokih hitrostih. Največja funkcionalna prednost originalnega nosilca koles je, da lahko do prtljažnika dostopate tudi takrat, ko je ta nameščen. Ob naročilu avtomobila vam priporočamo, da v vsakem primeru izberete opcijo s predpripravo za namestitev originalnega nosilca koles. Tako morebitne kasnejše predelave ne bodo potrebne.

Tehnologija

Taycan Cross Turismo si z limuzinsko različico deli 800-voltno tehnologijo pogonskega in baterijskega sklopa, ki smo jo podrobneje predstavili že v naši prvi poglobljeni predstavitvi. Ta tehnologija omogoča najhitrejša polnjenja in izjemno močno porabo energije. Slednja je nujna za večkratna silovita pospeševanja in daljšo vožnjo z velikimi hitrostmi.

undefined

Za razliko od limuzine je v Taycanu Cross Turismo serijsko vgrajena Performance baterija Plus, z večjo 93 kWh kapaciteto, ki pretaka elektriko v dva tehnično napredna sinhronska motorja. Motorja skupaj generirata moč 420 kilovatov (571 konjskih moči) in silovitih 650 njutonmetrov navora. Oboje zadostuje za pospešitev z mesta do stotice v 4,1 sekunde in končno hitrost 240 kilometrov na uro. Če boste te dirkalne podvige dali nekoliko na stran, bo polna baterija zadostovala za štiristo kilometrov vožnje, tisti z resnično lahkotno desno nogo pa se boste peljali še nekaj deset kilometrov več.

undefined

Ne glede na način vožnje si bo Taycan prej ali slej zaželel elektrike. Najhitreje se bo okrepčal na ultrahitri DC-postaji, na kateri se bo polnil z največjo močjo vse do 270 kilovatov. To v praksi pomeni, da se bo baterija v idealnih razmerah v samo dobrih 22 minutah napolnila od 5 na 80 odstotkov. Že pet minut polnjenja pa bo zadostovalo za nadaljnjih sto kilometrov vožnje. Ob vsakodnevni uporabi avtomobila vam vsekakor priporočamo polnjenje doma. Z domačo 11-kilovatno polnilno postajo ali z originalnim polnilnikom Porsche Mobile Charger boste baterijo popolnoma napolnili kar čez noč.

undefined

Taycan Cross Turismo je že v osnovi za 20 milimetrov višji od svojega limuzinskega brata. Z opcijskim paketom Off Road Design in z izbiro funkcije Dvig vozila pa bo zračno vzmetenje karoserijo od tal oddaljilo še za dodatnih 30 milimetrov.

undefined

Cestne načine vožnje Normal, Sport in Sport Plus si Cross Turismo deli z limuzino. Ekskluzivno za to izvedenko pa je rezerviran način Gravel, ki je namenjen vožnji po neutrjeni podlagi. Z izbiro tega načina boste zvišali podvozje in prilagodili delovanje sistemov, kot so Porsche Stability Management (PSM), Porsche Torque Vectoring (PTV) in Porsche Traction Management (PTM), ter upravljanje dvostopenjskega menjalnika. Rezultat bo natančnejša regulacija moči in navora pri speljevanju ter zavijanju. Učinkovitejše pa bo tudi blaženje grbin.

undefined

Udobje

Ko boste prvič sedli v Taycana Cross Turismo, boste rekli, da je to tipičen Porsche. V kabini vas bo pričakala moderna izvedba tradicionalne armaturne plošče Porscheja 911. Pred vami bodo značilni okrogli števci na futurističnem ukrivljenem zaslonu, ki vas bodo oskrbeli z informacijami, najpomembnejšimi za vožnjo. Na dosegu desne roke bosta še dva osrednja zaslona, opcijsko pa bo tudi sopotnik na sovozniškem sedežu dobil svoj ekran. Funkcij upravljanja avtomobila je v Taycanu Cross Turismo veliko, zelo veliko. Na voljo so praktično vsi asistenčni sistemi, ki jih trenutno premore najnovejša tehnologija, enako pa velja za vso funkcionalnost, namenjeno dobremu počutju potnikov. Naj le poudarimo, da je Taycan Cross Turismo popolnoma povezan s svetovnim spletom, kar mu omogoča nadgradnje in posodobitve na daljavo.

undefined

Za volanom boste hitro opazili, da vas obdajajo materiali najvišje kakovosti, ki jih povezuje izjemna natančnost izdelave. Šivi so vselej precizni, sestavljenost brezhibna, spoji na vseh mestih enaki. Izbirali boste lahko med več različnimi vrstami in barvami usnja, tisti, ki ste bolj trajnostno naravnani, pa se lahko odločite tudi za popolnoma neusnjeno notranjost.

undefined

Ob sedenju na zadnji klopi je takoj opaziti, da je prostora za glavo več kot v limuzini. Streha se namreč, kot pri karavanih, nadaljuje vse do zadnjega prtljažnika in tako nad vzglavniki ponuja slabih 5 centimetrov dodatne višine. Za še boljše počutje pa je v našem testnem Taycanu 4S Cross Turismo poskrbela tudi velika steklena streha, ki kabino posvetli in optično še poveča njeno prostornost.

undefined

Zadnja klop je v serijski opremi namenjena dvema potnikoma, a vam priporočamo, da se odločite še za dodatni sredinski sedež.

undefined

Na cesti

Začetni vtis, ki smo ga dobili na prvih kilometrih vožnje po regionalni cesti, je bil precej nenavaden. Zakaj? Ker je na sprva dokaj težko dojeti, kako lahkotno in dinamično se lahko giblje električni družinski križanec. Pospeški so tako siloviti, da vam, če ste se jih odločili preizkusiti, za vsak slučaj priporočamo, da nanje prej opozorite sopotnike, sicer boste lahko deležni kakšne njihove neprimerne opazke. Zagotovo vas bo presenetila tudi zveznost pospeševanja, ki se ne bo bistveno spremenila vse do največje hitrosti.

undefined

Kljub nekoliko večji oddaljenosti od tal bo Taycan Cross Turismo hitrejše zavoje premagoval le z minimalnim nagibanjem karoserije. K odlični stabilnosti in vodljivosti vsekakor pripomore izjemno nizko težišče baterije. Razlike v vozni dinamiki med limuzino in Cross Turismom praktično ni mogoče opaziti. K temu prispeva tudi dejstvo, da je Cross Turismo le dobrih 20 kilogramov težji od limuzine.

undefined

Zračno vzmetenje je pri Taycanu Cross Turismo nastavljeno nekoliko mehkeje kot pri limuzini. Vožnja po slabših cestah je tako še nekoliko udobnejša, daljša družinska potovanja pa bodo še prijetnejša.

undefined

Prijetna pa je lahko tudi vožnja po neutrjeni podlagi. Ko boste z asfaltne zavili na makadamsko cesto, pritisnite tipko za način vožnje Gravel. Usklajen orkester prej omenjenih sistemov bo poskrbel za odličen oprijem in stabilnost tudi med bolj dinamično vožnjo. Prilagojeno delovanje podvozja bo udarce s koles na luknjasti cesti blažilo do te mere, da jih boste v kabini komaj čutili.

undefined

Za bolj vešče voznike pa je lahko vožnja po neutrjeni podlagi ali snegu tudi zabavno doživetje. Regulacija štirikolesnega pogona namreč omogoča kontrolirano drsenje skozi zavoje.

undefined

Namenu in načinu vožnje lahko prilagodite tudi Taycanovo zvočno kuliso. Po napornem delovnem dnevu se boste lahko sprostili v popolni tišini, med bolj dinamično vožnjo pa vas bo ob pritisku na gumb razvajal športni zvok. Porsche Electric Sport Sound bo prijetne zvoke električnega pogonskega sklopa pojačal, tiste manj všečne pa utišal.

Pod črto

Taycan Cross Turismo je prava izbira za vse tiste, ki želite voziti izredno zmogljiv športni avtomobil z vsemi lastnostmi tipičnega Porscheja, nočete pa sklepati kompromisov pri vsakodnevni uporabnosti. Z velikim prtljažnikom, privzdignjeno karoserijo in z vrhunskim potovalnim udobjem postane ta Taycan nepogrešljiv družinski ali poslovni potovalnik. Prav tako je na kožo pisan vsem avanturistom in ljubiteljem narave, ki se boste z njim lahko zapeljali tudi po neutrjenih poteh.

undefined
Newsletter image