Taycan konfigurator

Zgodbe prihodnosti

Menu item

Porsche Electric Sport Sound: zvok kot nepogrešljiv del vožnje

Zvok je akustična vizitka znamke Porsche. Vsak njen oboževalec zlahka prepozna značilen zvočni odtis šestcilindrskega bokserskega motorja. Zvok pri avtomobilu nima samo čustvene komponente, ampak vozniku daje tudi neposredno informacijo o trenutnih razmerah na cesti. Voznik lahko že s pomočjo zvoka avtomobila ugotovi, kakšen je oprijem vozila in po kakšni podlagi trenutno pelje. Tudi električna vozila imajo specifičen zvok, ta pa je odvisen od njihovega karakterja.

4 MIN BRANJA

Menu item

Marko Štamcar o skrivnosti uspeha in mobilnosti prihodnosti

Kako je videti uspeh? Kakšna je pot do njega in kako nanj gledamo Slovenci? Ga sprejemamo in želimo sleherniku ali nas še vedno zmoti, ko nekomu med nami resnično uspe na področju, na katerem deluje? O tem smo se pogovarjali z Markom Štamcarjem, ki je svojo pot do uspeha tlakoval že zelo zgodaj: od dijaških let z razvojem storitve za shranjevanje datotek Shrani.si in hkratnim delom na daljavo za Google do soustanovitve podjetja Outfit7, ki se je z družino aplikacij Talking Tom uvrstilo na svetovni zemljevid zabavne industrije.

21 MIN BRANJA

Menu item

Aksel Lund Svindal: zgodba o povezanosti

Med smučarjem in goro obstaja posebna vez. Gora predstavlja življenje: med vrhom in dolino so vzponi, padci in čustveni vrtiljak, ki jih na celotni poti doživlja sleherni posameznik. Norveški alpski smučar Aksel Lund Svindal, olimpijec, ki se je v svoji karieri več kot 80-krat povzpel na zmagovalni oder, se tega še posebej dobro zaveda.

5 MIN BRANJA

Menu item

Z virtualnega na resnično dirkališče: ko zapojejo čustva

Vonj po zažganih gumah in bencinskih hlapih – stereotipen prizor, ko pomislimo na neizprosno moč pod pokrovom športnega avtomobila. A kaj, ko je tehnološki napredek dokončno ulovil tudi svet ljubiteljev visokih obratov in izkušnjo dinamične vožnje postavil na novih temeljih. Porsche Taycan kot glasnik nove ere spaja tradicijo in razvoj novih tehnologij, česar se dodobra zaveda tudi sleherni ponosni lastnik tega osupljivega avtomobila. A kako se to povezuje z izkušnjo tistih, ki visoke obrate in dinamično vožnjo živijo v virtualnem svetu?

6 MIN BRANJA

Menu item

Električni Porsche Taycan na bencinski način in Niko Mihelič

Avtomobilski svet se je po stoletju razvoja ognja nad valji znašel na razpotju nove dobe – na pragu tišine, nad breznom predpisov. Zdi se, da se razburljivost ovinkov v visokotehnološki sterilnosti razblinja oziroma pelje naravnost v avtomobilske vice, kjer bodo vozniški hedonisti tavali v svojih spominih, ko jih bodo od točke A do B, tja in nazaj, vozili čipi oziroma avtopiloti. Sam sem se kot vozniški uživač nemalokrat ujel v te črne misli, in preden sem sedel v Taycana, dejansko niti nisem razmišljal, ali tok elektronov res zmore vse tisto, kar omogoča reakcija ogljikovodikov v svetem gralu užitkov – šestvaljnem bokserskem motorju s Porschejevim podpisom.

9 MIN BRANJA

Menu item

Novi član električne družine Taycan

Naša električna družina Taycan je dobila že četrtega člana, osnovni model športne limuzine, ki se je pridružil Taycanu Turbo S, Taycanu Turbo in Taycanu 4S. Njegova posebnost sta zadnji pogon in možnost izbire dveh velikosti baterije, ljubitelje hitrosti in znamke Porsche pa navdušujeta tudi moč in pospešek novega modela.

5 MIN BRANJA

Menu item

Poglobljena predstavitev modela Porsche Taycan Turbo

Tako kot vse uspešne zgodbe, se je tudi zgodba o Porsche Taycanu pričela z vizijo. A če ste pomislili, da so se vse Porschejeve vizije rodile v duhu bencinskih hlapov, vas moramo popraviti. Pred več kot 120 leti, natančneje leta 1898, je Ferdinand Porsche predstavil svoj prvi avtomobil, Egger-Lohner C.2 Phaeton, ki je z električnim motorjem z močjo 3-5 KM dosegal za tiste čase osupljivih 25 km/h. Prvi Porsche je bil torej električen in mirne duše lahko trdimo - preroški. Sledilo mu je stoletje razvoja dizelskih in legendarnih Porschejevih bencinskih motorjev, ki se še danes uvrščajo v sam svetovni vrh avtomobilske tehnologije. Nato pa se je zgodilo leto 2015, ko je javnost osupnila nad konceptom popolnoma električnega športnika, Porschejem Mission E.

15 MIN BRANJA

Menu item

Taycan Cross Turismo: pravi multitalent med električnimi športnimi avtomobili

Porsche je danes na virtualni svetovni premieri javnosti predstavil novi Taycan Cross Turismo. Proizvajalec športnih avtomobilov s to vsestransko modelsko različico razširja produktni portfelj svoje prve popolnoma električne serije športnih modelov in s tem sistematično nadaljuje svojo pot v smeri trajnostne mobilnosti.

3 MIN BRANJA

Hero image
Svetovna premiera|Taycan Cross Turismo

Taycan Cross Turismo: pravi multitalent med električnimi športnimi avtomobili

Porsche je danes na virtualni svetovni premieri javnosti predstavil novi Taycan Cross Turismo. Proizvajalec športnih avtomobilov s to vsestransko modelsko različico razširja produktni portfelj svoje prve popolnoma električne serije športnih modelov in s tem sistematično nadaljuje svojo pot v smeri trajnostne mobilnosti.

Taycan Cross Turismo se, tako kot športna limuzina Taycan, ponaša z inovativnim električnim pogonom z 800-voltno arhitekturo. Novo visoko­tehnološko podvozje s štirikolesnim pogonom in prilagodljivim zračnim vzmetenjem tudi izven utrjenih cest skrbi za brezkompromisno dinamiko.

Zaradi dodatnih 47 milimetrov prostora za glavo za potnike na zadnjih sedežih in več kot 1.200 litrov prostora pod velikim zadnjim pokrovom je Cross Turismo pravi multitalent.

“S premiero našega prvega popolnoma električnega športnega avtomobila smo leta 2019 v svet poslali jasno sporočilo,” je ob svetovni premieri nove, še bolj vsestranske izpeljanke dejal Oliver Blume, predsednik uprave družbe Porsche AG. “Pravimo, da smo pionir trajnostne mobilnosti: do leta 2025 bo vsako drugo novo vozilo prodano z elektrificiranim pogonom – popolnoma električnim ali priključnohibridnim. Že leta 2020 je imelo vsako tretje v Evropi prodano vozilo električni pogonski sklop. Prihodnost pripada električni mobilnosti. S Taycanom Cross Turismo smo naredili nov pomemben korak v to smer.”

Celovit program Cross Turismo že od samega začetka

Že od samega začetka bodo na voljo štiri izpeljanke Taycana Cross Turismo. Baterija Performance Plus s skupno kapaciteto 93,4 kWh je vgrajena serijsko. V modelski ponudbi so:

  • Taycan 4 Cross Turismo z močjo 280 kW (380 KM), funkcijo overboost, ki s programom Launch Control razvije 350 kW (476 KM), od 0 do 100 km/h pospeši v 5,1 sekunde, ima najvišjo hitrost 220 km/h in doseg (WLTP) 389­–456 km,
  • Taycan 4S Cross Turismo z močjo 360 kW (490 KM), funkcijo overboost, ki s programom Launch Control razvije 420 kW (571 KM), od 0 do 100 km/h pospeši v 4,1 sekunde, ima najvišjo hitrost 240 km/h in doseg (WLTP) 388–452 km,
  • Taycan Turbo Cross Turismo z močjo 460 kW (625 KM), funkcijo overboost, ki s programom Launch Control razvije 500 kW (680 KM), od 0 do 100 km/h pospeši v 3,3 sekunde, ima najvišjo hitrost 250 km/h in doseg (WLTP) 395–452 km,
  • Taycan Turbo S Cross Turismo z močjo 460 kW (625 KM), funkcijo overboost, ki s programom Launch Control razvije 560 kW (761 KM), od 0 do 100 km/h pospeši v 2,9 sekunde, ima najvišjo hitrost 250 km/h in doseg (WLTP) 388–419 km.

Pri vseh štirih modelih je visokotehnološko podvozje s štirikolesnim pogonom in prilagodljivim zračnim vzmetenjem serijsko. Z opcijskim paketom Offroad Design se odmik od tal poveča za do 30 milimetrov. Z njim je mogoče Cross Turismo voziti tudi po zahtevnejših poteh izven utrjenih cest. Serijski vozni program Gravel (makadam) skrbi za boljšo zmogljivost na slabših terenih.

Po videzu Taycan Cross Turismo močno spominja na konceptno študijo Mission E Cross Turismo, predstavljeno leta 2018 na ženevskem avtomobilskem salonu: silhueto zaznamuje športna, proti zadku vozila padajoča strešna linija, ki so jo Porschejevi oblikovalci poimenovali “flyline”. Med terenske elemente sodijo obrobe kolesnih ohišij, specifična sprednji in zadnji spodnji del odbijača ter stranski pragovi.

V kombinaciji s paketom Offroad Design ima Cross Turismo posebne zaključke na robovih sprednjega in zadnjega odbijača ter na koncih pragov. Ti skrbijo za markantno zunanjo podobo, obenem pa ščitijo pred udarci kamenja.

Športna dopolnilna oprema: nov nosilec za na zadek in električni kolesi znamke Porsche

Porsche je posebej za Taycan Cross Turismo razvil nosilec za na zadek za prevoz do treh koles, ki se ponaša z odličnimi dimenzijami in funkcionalnostjo. Je univerza­len in ga lahko uporabljate za različne tipe koles. Inovativna lastnost: zadnji pokrov je mogoče odpreti tudi, ko so na nosilcu kolesa. Z električnima kolesoma Sport in Cross Porsche istočasno predstavlja dva visokokakovostna produkta, ki se s svojim brez­časnim dizajnom ter zmogljivo in trajnostno pogonsko tehnologijo odlično podata k Taycanu Cross Turismo.

Newsletter image