Več zmogljivosti in večji doseg|Nova modela Taycan GTS
Več zmogljivosti in večji doseg
Prihajata prva električna modela, ki sta si prislužila kratico GTS. Taycan GTS in Taycan GTS Sport Turismo z več zmogljivosti, več dinamike in z več športnega DNKja legendarnih Porsche dirkalnikov. Z dosegom do 504 km je Taycan GTS prvi električni Porsche, ki je presegel magično mejo 500 km.
Oznaka GTS za limuzino in Sport Turismo Kratica GTS, ki je okrajšava za naziv Gran Turismo Sport, ima pri ljubiteljih vozil Porsche poseben status, vse odkar ga je leta 1963 prva nosila Porsche 904 Carrera GTS. Danes ima oznaka GTS predstavnike pri vseh Porschejevih modelih. Prvič v zgodovini pa si je to oznako GTS prislužil električni Porsche. Z dosegom do 504 km po kriterijih WLTP je novi Taycan tudi prvi električni Porsche, ki je presegel mejo 500 km.
Na letošnjem avtomobilskem salonu v Los Angelesu smo Taycana GTS predstavili v dveh različicah. Limuzinski se je namreč pridružila še različica Sport Turismo, ki ob enaki vozni dinamiki ponuja več praktičnosti in prostornosti. Novi model si športno silhueto in padajočo strešno linijo deli s Taycanom Cross Turismo.
“Od svetovne premiere leta 2019 se modelska ponudba Taycana nenehno širi. Med tremi karoserijskimi različicami in petimi različnimi motorizacijami se za vsakogar najde nekaj primernega,« je dejal Kevin Giek, vodja modelske serije Taycan. “Zelo sem vesel, da je sedaj tudi Taycan na voljo z legendarno kratico GTS. Pozicioniran je med Taycana 4S in različici Turbo, kar ga uvršča v zlato, športno sredino.«
Taycan GTS: odličen kompromis med vrhunsko zmogljivostjo in učinkovitostjo
Taycan GTS v modelski paleti zaseda vlogo vsestranskega športnika. Navdušuje z močjo do 440 kW (598 KM), ki jo razvije s funkcijo overboost in programom Launch Control. Obe različici, tako limuzinska, kot Sport Turismo od 0 do 100 km/h pospešita v 3,7 sekunde, njuna najvišja hitrost pa znaša 250 km/h.
Oba modela GTS se ponašata s posebej učinkovitima posodobljenima pogonskima sklopoma. Posodobili smo jih tudi ostalim različicam Taycanov, ki imajo zato sedaj tudi večji doseg.
GTSa sta serijsko opremljena s prilagodljivim zračnim vzmetenjem, ki izboljšuje prečno dinamiko, in sistemom Porsche Active Suspension Management (PASM). Tudi opcijsko krmiljenje zadnje preme je v teh izvedbah bolj športno, dodatne užitke v športni vožnji pa zagotavlja tudi modificiran sistem Porsche Electric Sport Sound, ki še bolj izrazito poudarja zvok pogonskega sklopa.
Karakteristično športni sta tudi zunanjost in notranjost avtomobila. Temni zunanji elementi, kot so obloge na odbijačih, nosilci zunanjih ogledal ali letvice ob stranskih steklih, so že značilni za modele GTS. Črna Race-Tex tkanina v notranjosti ustvarja dinamično eleganten ambient, s površinami iz eloksiranega krtačenega aluminija pa smo poudarili tudi športni značaj obeh vozil.
Taycan Sport Turismo: najboljše iz obeh Taycanovih svetov
Taycan Sport Turismo je tretji član družine Taycan. Nova karoserijska različica je namenjena vsem, ki si želijo funkcionalnosti Taycana Cross Turismo, hrati s tem pa tudi zmogljivosti športne limuzine.
Taycan Sport Turismo si športno silhueto s padajočo strešno linijo in funkcionalni dizajn deli s Taycanom Cross Turismo. Prostora za glavo na zadnji klopi je kar 45 mm več kot v limuzini, s 1.200 litri prostornine pa je občutno večji tudi zadnji prtljažnik. Razliki med Sport Turismom in Cross Turismom pa sta tudi nižja karoserija in odsotnost zunanjih terenskih dodatkov.
Panoramska streha s funkcijo Sunshine Control: upravljanje svetlobe s pritiskom na gumb
Kot dodatna oprema je v Taycanih GTS na voljo panoramska streha s funkcijo Sunshine Control. Panoramsko strešno površino sestavlja električna folija iz tekočih kristalov, ki prosojno steklo spremenijo v matirano. Tako so potniki zaščiteni pred bleščanjem, ne da bi bilo treba zatemniti notranjost.
Streha je razdeljena na devet ožjih in širših segmentov, vsakega od njih pa je možno regulirati kot samostojno enoto. Poleg nastavitev “prosojno” in “matirano” lahko izberemo tudi “polovično” in “močno”.
Prodaja obeh modelskih izvedb GTS je načrtovana na pomlad 2022. Začetna cena različice Taycan GTS na slovenskem trgu bo 137.895,38 EUR, Taycan GTS Sport Turismo pa bo s ceno 138.854,62 EUR (obe ceni vklj. DDV) le malenkost dražji.
Prijavite se na obveščanje in prvi izvedite vse novosti, ki jih prinaša model Taycan.
Prišlo je do napake.
Vaša prijava na e-novičnik je bila uspešna!
Naša spletna stran za namen izboljšave delovanja uporablja nasljednje vrste piškotkov (podroben opis namena uporabe in obdobja hrambe je na voljo tukaj)